Projektni teden - 1- letnik mizar (L1C) - oktober 2011
Projektni teden je potekal 17.–21. oktobra 2011, vsak dan pa je bil namenjen aktivnostim z različnih področij in spoznavanju določenih vsebin. Tako so dijaki poleg strokovnega imeli še družboslovni in naravoslovni dan, spoznavanje varnosti v cestnem prometu, eko dan, seznanili so se tudi z mapo učnih dosežkov.
Družboslovni dan je bil namenjen spoznavanju zgodovine Novega mesta in njegovih kulturnih ustanov. Dijaki so v Dolenjskem muzeju s pomočjo avdiovizualnega gradiva ter vodenja po razstavi predmetov in fotografij na temo »Skupaj do samostojnosti – Dolenjska 1991« spoznali dejstva, ki so se dogajala na Dolenjskem v času osamosvojitvene vojne, v knjižnici frančiškanskega samostana pa so videli nekaj dragocenih srednjeveških knjig, ki so napisane v duhu tedanjega časa in sodijo v zakladnico pisane besede. Sprehodu po centru mesta je sledil še ogled Knjižnice Mirana Jarca, seznanitev z delovanjem ustanove in predstavitev v okviru nacionalnega projekta Rastem s knjigo.
V skupinah so dijaki izvajali različne fizikalne poizkuse, naravoslovnemu dnevu pa je sledil strokovni del skupaj z dejavnostmi iz varnosti v cestnem prometu, in sicer akcija Bodi viden, bodi previden. Temu sta sledila predstavitev in izdelava mape učnih dosežkov ter eko dan, kjer so dijaki izpostavili pomembnost okoljske ozaveščenosti ter izdelali plakat o ločevanju odpadkov.
Zadnji dan je bil namenjen predstavitvam poročil s projektnega tedna, PowerPoint predstavitvam, izdelavi plakatov in poročil ter govornim nastopom.
Dijakom je že sam način dela predstavljal velik izziv, saj so običajni frontalni pouk zamenjali za raziskovanje na prostem, z veliko samostojnega dela, poudarek je bil na sodelovalnem učenju in delu, pri čemer so pokazali precej ustvarjalnosti. Na projektnem tednu so se seznanili z nekaterimi novimi vsebinami, pridobili so tudi precej praktičnih nasvetov, ki jih bodo lahko izkoristili v vsakdanjem življenju.
Družboslovni dan je bil namenjen spoznavanju zgodovine Novega mesta in njegovih kulturnih ustanov. Dijaki so v Dolenjskem muzeju s pomočjo avdiovizualnega gradiva ter vodenja po razstavi predmetov in fotografij na temo »Skupaj do samostojnosti – Dolenjska 1991« spoznali dejstva, ki so se dogajala na Dolenjskem v času osamosvojitvene vojne, v knjižnici frančiškanskega samostana pa so videli nekaj dragocenih srednjeveških knjig, ki so napisane v duhu tedanjega časa in sodijo v zakladnico pisane besede. Sprehodu po centru mesta je sledil še ogled Knjižnice Mirana Jarca, seznanitev z delovanjem ustanove in predstavitev v okviru nacionalnega projekta Rastem s knjigo.
V skupinah so dijaki izvajali različne fizikalne poizkuse, naravoslovnemu dnevu pa je sledil strokovni del skupaj z dejavnostmi iz varnosti v cestnem prometu, in sicer akcija Bodi viden, bodi previden. Temu sta sledila predstavitev in izdelava mape učnih dosežkov ter eko dan, kjer so dijaki izpostavili pomembnost okoljske ozaveščenosti ter izdelali plakat o ločevanju odpadkov.
Zadnji dan je bil namenjen predstavitvam poročil s projektnega tedna, PowerPoint predstavitvam, izdelavi plakatov in poročil ter govornim nastopom.
Dijakom je že sam način dela predstavljal velik izziv, saj so običajni frontalni pouk zamenjali za raziskovanje na prostem, z veliko samostojnega dela, poudarek je bil na sodelovalnem učenju in delu, pri čemer so pokazali precej ustvarjalnosti. Na projektnem tednu so se seznanili z nekaterimi novimi vsebinami, pridobili so tudi precej praktičnih nasvetov, ki jih bodo lahko izkoristili v vsakdanjem življenju.
Alisa Kršić, prof.