Piškotke uporabljamo, da lahko bolje zagotavljamo naše storitve ter vam nudimo najboljšo možno uporabniško izkušnjo. Več o tem
30. november 2015

Pravljica za otroke

V izboljšavah prenovljenega programa predšolska vzgoja, ki smo ga izvajali še v Metliki, se je z leti izoblikovala skupina učiteljic strokovnih modulov, s katerimi smo vsako leto načrtno pripravljale dijake na njihovo poslanstvo poklica vzgojiteljice. Dekleta in v manjšini fantje so v prvem letniku še zelo nepovezani in redko razmišljajo o koristnosti pridobljenega znanja v srednji strokovni šoli in posredno o svoji strokovnosti. 

Zato smo se učiteljice pri uricah strokovnih modulov, občasno tudi splošno-izobraževalnih predmetov, povezale v tim in pripravile predstavitev za predšolske otroke, ki je bila vedno dovršena na različnih strokovnih področjih; jezikovnega izražanja, umetniškega izražanja, improlige z igro za otroke, tujega jezika, naravoslovja, matematike za otroke, plesa in glasbe. Najvrednejša predstavitev, ki so jo otroški vrtci in otroci vedno sprejeli z navdušenjem, je bila igrana pravljica za otroke.

Tudi v letošnjem letu na Šolskem centru Novo mesto pripravljamo 4 igrane pravljice za 4 posebne dogodke. Prvi dogodek smo imeli 18. novembra na dnevu odprtih vrat v dvorani Leona Štuklja v Novem mestu, kjer so nas obiskali otroci iz Otroškega vrtca Pedenjped, enote Rdeča kapica. Grimmovo pravljico Bremenski godci so zaigrali dijaki in dijakinje PV2A. Kaj pomeni tovrstna predstavitev za dijake programa predšolske vzgoje, govorijo njihove misli:

»Na odru sem se počutila najbolje takrat, ko sem opazila, da me opazujejo igrive otroške oči. Res nisem pričakovala tako dobrega odziva. Te oči nosim v spominu in si želim, da bi jih zagledala vsako jutro.« S. H.

»Pravljica Bremenski godci mi je bila od začetka, ko smo pričeli s pisanjem scenarija, zelo všeč. Vmes je prišlo do manjših in večjih nesoglasij, ampak pohvalo je bilo, da smo na koncu stopili skupaj in to pravljico odigrali. Pa ne kar tako. Bili smo pohvaljeni.« I. J.
»Upam, da bomo to navdušenost, da smo razred dobrih vzgojiteljev, ohranili do konca šolanja. Sploh si nisem predstavljala, da bo igrica, ki ji najprej nisem bila naklonjena, tako »zagrela« otroke.« G. L.

»Vsak iz razreda je imel svojo posebno vlogo. To je bil način, da smo se v razredu zelo dobro povezali. Če bi na ta dan zbolele maskerke, pravljica sploh ne bi bila tako dobra, kot je izpadla na premieri.« F. Z.

»Pred predstavo smo bili zmedeni, ker nismo vedeli, kako bo potekalo. A potem - scena je izgledala fenomenalno. Čutila sem našo energijo. Kako lepo je delati za otroke.« D.
»Otroci so imeli nasmeh do ušes, ko smo se igrali igrico. Pa tudi mi, dijaki smo se končno skupaj smejali, igrali in peli. Zahvalila bi se mentoricam in celotnemu razredu, ker smo uspeli. Na ta način bomo znali tudi druge pravilno usmeriti, vzgajati.« K. V.

»Ta nova izkušnja na odru me je izučila, da ne smem takoj obupati. Če želim postati vzgojiteljica, moram veliko misliti na to!« N. J.


Pripravila Marija Nemanič, prof.

12241314 1023344821055249 7982437576296271895 n