26. februar 2018
Med uspešnimi podjetnicami tudi študentke programa kozmetika
V torek, 20. 2. 2018, so se na programu kozmetika v okviru predmeta Podjetništvo, trženje in kakovost storitev, študentkam predstavile uspešne podjetnice iz dejavnosti kozmetike.
Kot prva se je predstavila Silvija Špehar, solastnica podjetja Hemptouch d.o.o., s sedežem v Podjetniškem inkubatorju Podbreznik. Podjetje se ukvarja s proizvodnjo negovalne kozmetike za občutljivo kožo, izdelanih na osnovi industrijske konoplje. V predstaviti je izpostavila pomen analize trga, da znamo ugotoviti kakšni so trendi, kaj je tisto kar bo zanimivo v prihodnosti, da znamo piskati pravo tržno nišo, še zlasti, če se posluje v segmentu, kjer je trg nasičen z izdelki. Pri prodoru na trg je potrebno biti inovativen in učinkovit v smislu kako izstopati, kako biti drugačen od drugih. Predstavitev je zaključila s predstavitvijo procesa razvoja kozmetičnega izdelka in zaposlitvenih možnosti študentk programa kozmetike.
Sledila je predstavitev podjetnice in najbolj uspešne študentke na programu kozmetika v študijske letu 2013/2014, Andreje Trunkelj, katera uspešno vodi svoj salon v okolici Šentvida pri Stični. V prvem delu prestavitve je izpostavila, na kaj vse je potrebno biti pozoren pri odpiranju in urejanju kozmetičnega salona z vidika pridobivanja uporabnega dovoljenja. Ta zajema pridobitev Izjave o varnosti z oceno tveganja, varstvo pri delu, zdravniški pregled…. V nadaljevanju predstavitve se je osredotočila na pomen izdajanja davčno potrjenih računov, potrebne opreme za izdajo računov in na dokumente, kateri morajo biti vidno dostopni strankam.
Predstavitev podjetnic je zaključila Maja Vervega. Tudi Maja Vervega je študentka programa kozmetika in lastnica simpatičnega lepotnega studia Maja, s sedežem v okolici Celja. V svoji predstavitvi je izpostavila pomen družbenih omrežji s tržnega vidika. Trženje je proces, ki se nikoli ne konča, družbena omrežja pa pri tem igrajo ključno vlogo, predvsem v začetnem obdobju ustanovitve podjetja, ko prodiramo na trg. Takrat iščemo prve kupce in smo po navadi omejeni s finančnimi sredstvi. Poudarila je, da se je potrebno tržiti ne samo lokalno, kjer je pomembo, da smo prisotni na različnih družabnih dogodkih, ampak tudi globalno izven meja Slovenije, kjer ciljamo tako na mobilne kupce kot na kupce darilnih bonov za znance, prijatelje in sorodnike.