O učinkoviti komunikaciji z mediatorko Ksenijo Lorber
...Na
šolo smo povabili mediatorko Ksenijo Lorber, ki je študentkam 2. letnika
kozmetike predstavila temo: Učinkovite strategije mediacije, svetovanja in
komunikacije s strankami. Poudarila je, da je komunikacija ena od temeljnih
potreb naših odnosov z drugimi ljudmi. Medtem ko so medosebni odnosi lahko
koristni, se mnogi znajdejo v situacijah napačne komunikacije ali celo
prekinitve komunikacije, kar pogosto vodi v konflikte. Na koncu je naše najbolj
razvito družbeno orodje tudi ena najbolj produktivnih tovarn konfliktov v
zgodovini človeštva. Prave strategije na tem področju ne le izboljšajo osebne
odnose, ampak tudi zagotovijo, da je poklicno življenje na pravi poti.
Učinkovita
komunikacija je osrednjega pomena tudi za pozitiven odnos med stranko in kozmetičarko.
Komunikacija, svetovanje in mediacijski pogovor s strankami so povezani z izgradnjo
zaupanja in odprtega, poštenega odnosa. Vzpostavljanje in negovanje povezav s
strankami zahteva čas in ustrezno strategijo. Dobra komunikacija pomaga razviti
zaupanje s strankami ter vpliva na izražanje njenih potreb, pričakovanj in
morebitnih izzivov. Z učinkovitimi tehnikami se lahko izboljša odnos s
strankami in vplivajo na potencialno pridobivanje novih strank.