Piškotke uporabljamo, da lahko bolje zagotavljamo naše storitve ter vam nudimo najboljšo možno uporabniško izkušnjo. Več o tem

O učinkoviti komunikaciji z mediatorko Ksenijo Lorber

...


Na šolo smo povabili mediatorko Ksenijo Lorber, ki je študentkam 2. letnika kozmetike predstavila temo: Učinkovite strategije mediacije, svetovanja in komunikacije s strankami. Poudarila je, da je komunikacija ena od temeljnih potreb naših odnosov z drugimi ljudmi. Medtem ko so medosebni odnosi lahko koristni, se mnogi znajdejo v situacijah napačne komunikacije ali celo prekinitve komunikacije, kar pogosto vodi v konflikte. Na koncu je naše najbolj razvito družbeno orodje tudi ena najbolj produktivnih tovarn konfliktov v zgodovini človeštva. Prave strategije na tem področju ne le izboljšajo osebne odnose, ampak tudi zagotovijo, da je  poklicno življenje na pravi poti.

Učinkovita komunikacija je osrednjega pomena tudi za pozitiven odnos med stranko in kozmetičarko. Komunikacija, svetovanje in mediacijski pogovor s strankami so povezani z izgradnjo zaupanja in odprtega, poštenega odnosa. Vzpostavljanje in negovanje povezav s strankami zahteva čas in ustrezno strategijo. Dobra komunikacija pomaga razviti zaupanje s strankami ter vpliva na izražanje njenih potreb, pričakovanj in morebitnih izzivov. Z učinkovitimi tehnikami se lahko izboljša odnos s strankami in vplivajo na potencialno pridobivanje novih strank.




IMG 20230105 085701  IMG 20230105 091016  IMG 20230105 095958  IMG 20230105 095945