Piškotke uporabljamo, da lahko bolje zagotavljamo naše storitve ter vam nudimo najboljšo možno uporabniško izkušnjo. Več o tem

KA2: MEGAVET

logo

Projekt je trajal dve leti in bil zaključen 30.6.2017

Sodelujoče države: Turčija, Grčija, Italija, Španija, Slovenija

Cilj dveletnega projekta MegaVet (Move to Enhance the Gamified Applications in Vocational Education Training), ki je potekal od leta 2015 do leta 2017, je bil raziskati možnosti igrifikacije in izdelava spletne platforme in igre za igrifikacijo pri pouku.

V projektu je sodelovalo pet držav: Turčija, ki je bila koordinatorica projekta, Italija, Španija, Slovenija in Grčija.  V projektu je sodelovalo devet učiteljev in dijaki  programa računalniški tehnik.

Prvo srečanje je bilo marca 2016 v Ankari v Turčiji. Tema srečanja je bila priprava projekta, določite v ciljev in razdelitev nalog.

2  3  7

Do maja 2016 je potekal mednarodni natečaj za logotip projekta. Sodelovali so dijaki vseh petih držav. Zmagal je logotip dijakov iz Grčije, drugo in tretje mesto pa do osvojili naši dijaki.

Drugo srečanje je bilo v Sloveniji septembra 2016. Dogovorili smo se o podpornih aktivnostih projekta: priročnik na temo igrifikacija, seminar IST in zaključni diseminacijski dogodek.

plakat

Tretje srečanje je potekalo januarja 2017 v Atenah v Grčiji. Predstavili so  spletno platformo in igro za igrifikacijo. Pregledali smo priročnik projekta in anketni vprašalnik za evalvacijo projekta.

Četrto srečanje je bilo aprila 2017 v Alicanteju v Španiji. Učitelji in dijaki so preizkušali spletno paltformo in igro za igrifikacijo pri pouku.

Na koncu smo 25. 5. 2017 predstavili projekt na nacionalnem diseminacijskem dogodku na Loki v Novem mestu. Dogodka so se udeležili učitelji različnih šol v Sloveniji in predstavniki podjetij. Na dogodku smo predstavili intelektualne izdelke, ki so nastali v projektu: priročnik o uporabi igrifikacije pri pouku, platformo in aplikacijo, v katero lahko naložimo različne vsebine, ki so namenjene razlagi, preverjanju znanja in utrjevanju. Povabili smo tudi strokovnjaka s tega področja, g. Blaža Branca, ki je razložil, kaj igrifikacija je in kje jo že uporabljajo. Naredili in predstavili smo analizo celotnega dveletnega projekta.

DSC 1  DSC 3  DSC 5