Formativno spremljanje
NAZIV PROJEKTA
FORMATIVNO SPREMLJANJE V PODPORO VSAKEMU DIJAKU IN RAZVOJU VKLJUČUJOČE ŠOLE
Namen
Razvijati šolsko prakso, usklajeno z individualnimi potrebami, zmožnostmi … dijaka, ki temelji na formativnem spremljanju, s katerim razvijamo spodbudno učno okolje in zagotavljamo optimalen razvoj, učno uspešnost vsakega dijaka in s tem prispevati tudi k zmanjševanju zgodnjega opuščanja šolanja (zmanjševanje šolskega osipa)
Cilji:
- Pri dijakih razvijati ustvarjalnost, odgovornost in samoregulativnost.
- Vključiti dijake v sooblikovanje učnega procesa, videti in slišati vsakega dijaka ter s tem izboljšati njihovo motivacijo (za učenje) in soudeleženost pri razvoju vključujoče šole.
- Dijakom zagotoviti aktivno vlogo pri izgradnji kakovostnega in trajnega znanja.
- Z zavzemanjem za večsmerne, tudi vrstniške povratne informacije, izboljšati odnose med učiteljem in dijaki, med dijaki ter med učitelji.
- Spodbujati medvrstniško sodelovanje (sodelovalno učenje, medsebojna pomoč in podajanje povratnih).
- Ustvariti učno okolje, v katerem se bodo dijaki počutili sprejete, vključene in bodo lahko razvijali svoje potenciale.
- Podpreti učitelja pri razvoju vključujočega, varnega in spodbudnega učnega okolja.
- Zagotoviti miselno spodbudno, psihološko varno in sproščeno ter vključujoče učno okolje.
- Širiti spoznanja med udeležence v kolektivih.
- Raziskovati, načrtovati, spremljati in evalvirati učno prakso.
TRAJANJE PROJEKTA September 2018 – september 2020
PROJEKT NA SEŠTG
Srednja elektro šola in tehniška gimnazija je v projektu, ki ga izvajata ZRSŠ in CPI, izbrana kot razvojna šola.
Projektni tim na SEŠTG
ravnatelj: Boris Plut
vodja PT: Vesna Parkelj
svetovalni delavec: Sebastijan Einsiedler
člani: Renato Mahnič, Darja Marjanović, Aleš Tomič, Tina Zrilič, Barbara Grabnar Kregulj, Uroš Nosan, Uroš Redek.