Računalništvo
Projektno delo na področju računalništva zajema različna področja:
- zahtevnejše naloge oz. izdelki za 4. predmet poklicne mature,
- samostojne raziskovalne naloge,
- projektno delo v sklopu priprav na določeno tekmovanje.
Na področju računalništva pa so dijaki zelo dejavni tudi v projektih Multimedijska produkcija in SCiDROM.
Nekaj najodmevnejših projektov, ki se jih naši dijaki lotevajo so:
Multimedijska produkcija novomeškega polmaratona in ostalih športnih tekmovanj, med drugim tudi evropskega prvenstva v raftingu.
Več o multimedijski produkciji najdete na povezavi: Multimedijska produkcija.
V sklopu SCiDROM-a je bilo tudi izvedenih nekaj zelo odmevnih projektov, med katerimi omenimo:
Unibill
Ekipa SEŠTG je s projektom, ki omogoča shranjevanje prejetih računov v elektronski obliki, osvojila prvo mesto na državnem tekmovanju podjetniških idej Popri, ki je potekalo pod okriljem Primorskega tehnološkega parka. To jim je omogočilo udeležbo na mednarodni olimpijadi v mestu Oswego, v zvezni državi New York, kjer so postali zmagovalci v kategoriji Business. Več izveste na povezavi.
LEGO Mindstorms
Z uporabo LEGO robotkov želimo dijakom približati osnovne koncepte programiranja, saj lahko ob nadgradnji z MicroPython sistemom robotke programiramo v jeziku Python, ki ga dijaki spoznajo pri uvodu v programiranje. Obenem pa smo se izkušenejšo skupino dijakov pripravljali tudi na tekmovanje LEGO Masters.
V povezavi z drugimi strokovnimi področji so znotraj SCiDROM-a nastali projekti:
Pametna gnezdilnica
Pametna očala za slepe
Spremljanje kakovosti zraka v mestu
Izdelava 3D tiskalnika
Električno kolo
... in še mnogi drugi. O vseh lahko več izveste na povezavi SCiDROM.
Spodaj si lahko ogledate še nekaj zanimivih posnetkov projektnega dela dijakov:
Na spodnjih povezavah najdete nekatere izmed boljših projektnih nalog: