Arhiv novic
25. januar 2011
Poročilo o projektih na SZKŠ
V letošnjem šolskem letu smo se na Srednji zdravstveni in kemijski šoli odločili več pozornosti nameniti tistim področjem, kjer smo prepoznali naše izzive in možnosti, da določene pomanjkljivosti odpravimo oz. izboljšamo.
Pri projektu malice smo skupaj z dijaki ugotavljali in ocenjevali raznovrstnost prehrane, kakovost in količino obrokov in izvajali anonimne ankete med dijaki, ki so nam pokazale, na katerih segmentih si dijaki želijo izboljšati prehrano. Tudi sami so skupaj z učitelji poskrbeli za prijaznejše okolje – lepšo jedilnico, pa tudi sistem čiščenja po zaužitem obroku je veliko boljši, kot je bil v preteklosti. Pripravili smo poročilo, v katerem smo zajeli priporočila dobavitelju prehrane o še kakovostnejši pripravi hrane, ki jo uživajo naši dijaki. Da pa so dijaki o zdravi prehrani v dobršnji meri ozaveščeni, so pokazali s svojimi tako likovnimi kot literarnimi prispevki, ki so bili predstavljeni na skupni razstavi. Na razstavi so bili predstavljeni izdelki celotnega centra, kar tudi nakazuje razsežnost projekta. Projekt poteka v sklopu celotnega Šolskega centra Novo mesto, vodi pa ga naša šola. Dijaki naše šole se zavedajo pomena zdrave prehrane in to ozaveščenost pridno delijo tudi z ostalimi šolami v sklopu Šolskega centra Novo mesto z različnimi dejavnostmi, razstavami in poročili.
Vrednote, za katere opažamo, da se v vse manjši meri upoštevajo tudi v družbi, v kateri živimo, smo poskušali oživiti z istoimenskim projektom. V okviru projekta izvajamo različne dejavnosti, s katerimi tako mladim kot tudi nam zaposlenim želimo ponovno približati pomen vrednot. S tem želimo ustvariti okolje, kjer se bodo dijaki lažje učili, zaposleni pa bomo še bolj predano in z večjim veseljem poučevali. Dijaki se lahko vključijo v tedenske pogovorne ure, kjer obravnavajo različne tematike, ki jih zanimajo, redno skrbimo za čiste učilnice, kar tudi dnevno beležimo, prav tako dijake navajamo na samokritično ocenjevanje spoštovanja posameznih vrednot, kot so vstajanje na začetku pouka, skrb za urejenost učilnice, nezamujanje k pouku … Izvedli smo delavnico z lampijončki, s katero smo želeli pritegniti vse dijake, da sodelujejo in tako ozavestijo pomen vrednot. Metuljčke, ki so jih zgibali in na katere so napisali svojo vrednoto, bomo prenesli na devet bližnjih osnovnih šol in tako stkali verigo vrednot, za katero upamo, da se bo še nadaljevala. Naredili smo tudi anonimne ankete med starši vseh prvih letnikov in učitelji. Anketa je pokazala, da starši cenijo naše prizadevanje ponovno približati vrednote njihovim otrokom. Naredili smo tudi dve razstavi, kjer so dijaki v hiški vrednot hierarhično razporejali vrednote glede na svoje prepričanje. Zavedamo se, da z majhnimi koraki spreminjamo sebe in s tem tudi okolje, v katerem delujemo. Na bolje, seveda.
Na naši šoli v letošnjem letu v okviru projekta pripravljamo tudi kodeks šole, s katerim želimo vzpodbuditi tako zaposlene kot tudi dijake k upoštevanju pravil obnašanja, ki so oblikovana tako, da nam pomagajo pri navezovanju stikov, krepijo medsebojno razumevanje, strpnost, obzirnost do drugih in drugačnih ter nas spodbujajo k pripravljenosti, da pomagamo drug drugemu in da znamo drug drugega razumeti. Obnašanje po tem kodeksu je delovna obveznost in dolžnost učiteljev, ki jo sprejmejo, ko se zaposlijo na naši šoli, spoštujejo pedagoško in poklicno etiko. Učitelji skrbimo za ugled svojega poklica in šole z odgovornim in strokovnim delom, s tem omogočimo mladostniku razviti talente, pozitiven odnos do učenja in dela. Kodeks zajema področja ravnanja in obnašanja učitelja do sodelavcev, do dijakov, do vodstva šole in do staršev in obiskovalcev šole. Prav tako obravnava ravnanja in obnašanje dijakov naše šole ter zunanji videz, oblačenje ter osebno higieno za zaposlene in dijake v šoli in na praksi.
Pri projektu malice smo skupaj z dijaki ugotavljali in ocenjevali raznovrstnost prehrane, kakovost in količino obrokov in izvajali anonimne ankete med dijaki, ki so nam pokazale, na katerih segmentih si dijaki želijo izboljšati prehrano. Tudi sami so skupaj z učitelji poskrbeli za prijaznejše okolje – lepšo jedilnico, pa tudi sistem čiščenja po zaužitem obroku je veliko boljši, kot je bil v preteklosti. Pripravili smo poročilo, v katerem smo zajeli priporočila dobavitelju prehrane o še kakovostnejši pripravi hrane, ki jo uživajo naši dijaki. Da pa so dijaki o zdravi prehrani v dobršnji meri ozaveščeni, so pokazali s svojimi tako likovnimi kot literarnimi prispevki, ki so bili predstavljeni na skupni razstavi. Na razstavi so bili predstavljeni izdelki celotnega centra, kar tudi nakazuje razsežnost projekta. Projekt poteka v sklopu celotnega Šolskega centra Novo mesto, vodi pa ga naša šola. Dijaki naše šole se zavedajo pomena zdrave prehrane in to ozaveščenost pridno delijo tudi z ostalimi šolami v sklopu Šolskega centra Novo mesto z različnimi dejavnostmi, razstavami in poročili.
Vrednote, za katere opažamo, da se v vse manjši meri upoštevajo tudi v družbi, v kateri živimo, smo poskušali oživiti z istoimenskim projektom. V okviru projekta izvajamo različne dejavnosti, s katerimi tako mladim kot tudi nam zaposlenim želimo ponovno približati pomen vrednot. S tem želimo ustvariti okolje, kjer se bodo dijaki lažje učili, zaposleni pa bomo še bolj predano in z večjim veseljem poučevali. Dijaki se lahko vključijo v tedenske pogovorne ure, kjer obravnavajo različne tematike, ki jih zanimajo, redno skrbimo za čiste učilnice, kar tudi dnevno beležimo, prav tako dijake navajamo na samokritično ocenjevanje spoštovanja posameznih vrednot, kot so vstajanje na začetku pouka, skrb za urejenost učilnice, nezamujanje k pouku … Izvedli smo delavnico z lampijončki, s katero smo želeli pritegniti vse dijake, da sodelujejo in tako ozavestijo pomen vrednot. Metuljčke, ki so jih zgibali in na katere so napisali svojo vrednoto, bomo prenesli na devet bližnjih osnovnih šol in tako stkali verigo vrednot, za katero upamo, da se bo še nadaljevala. Naredili smo tudi anonimne ankete med starši vseh prvih letnikov in učitelji. Anketa je pokazala, da starši cenijo naše prizadevanje ponovno približati vrednote njihovim otrokom. Naredili smo tudi dve razstavi, kjer so dijaki v hiški vrednot hierarhično razporejali vrednote glede na svoje prepričanje. Zavedamo se, da z majhnimi koraki spreminjamo sebe in s tem tudi okolje, v katerem delujemo. Na bolje, seveda.
Na naši šoli v letošnjem letu v okviru projekta pripravljamo tudi kodeks šole, s katerim želimo vzpodbuditi tako zaposlene kot tudi dijake k upoštevanju pravil obnašanja, ki so oblikovana tako, da nam pomagajo pri navezovanju stikov, krepijo medsebojno razumevanje, strpnost, obzirnost do drugih in drugačnih ter nas spodbujajo k pripravljenosti, da pomagamo drug drugemu in da znamo drug drugega razumeti. Obnašanje po tem kodeksu je delovna obveznost in dolžnost učiteljev, ki jo sprejmejo, ko se zaposlijo na naši šoli, spoštujejo pedagoško in poklicno etiko. Učitelji skrbimo za ugled svojega poklica in šole z odgovornim in strokovnim delom, s tem omogočimo mladostniku razviti talente, pozitiven odnos do učenja in dela. Kodeks zajema področja ravnanja in obnašanja učitelja do sodelavcev, do dijakov, do vodstva šole in do staršev in obiskovalcev šole. Prav tako obravnava ravnanja in obnašanje dijakov naše šole ter zunanji videz, oblačenje ter osebno higieno za zaposlene in dijake v šoli in na praksi.