eTwinning
V šolskem letu 2023/2024 bodo dijaki 3. letnika sodelovali v projektu The Pearl of My Digital World is My Culture (Biser mojega digitalnega sveta je moja kultura). V sklopu projekta bodo dijaki obiskali znamenitosti Novega mesta, pripravili video predstavitev tradicionalne slovenske jedi, sodelovali v anketah o duševnem zdravju in vplivu digitalnega življenja na naše telo in um ter raziskovali različne metode zmanjševanja škodljivih učinkov digitalne tehnologije.
Trajanje projekta
10. 1. 2024–31. 8. 2024
Operativno delovanje
mednarodno
Nosilka projekta
Muradiye Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Turčija
Sodelujoči partnerji:
• Šolski center Novo mesto, Srednja zdravstvena in kemijska šola, Slovenija
• Osmangazi Borsa İstanbul Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Turčija
• Türk Eğitim Vakfı Hayri Tokaman Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Osmangazi, Turčija
• Havva Aslanoba Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Nilüfer, Turčija
• Bursa Çimento Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Turčija
• Yunus Emre Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi İnegöl,Turčija
• Akşemsettin Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Mustafakemalpaşa, Turčija
• Muradiye Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Osmangazi, Turčija
• Colegio maristas Nuestra Señora de la Victoria Málaga, Španija
• IES POETA JULIÁN ANDÚGAR, Santomera, Španija
• Colegiul National Bilingv „George Cosbuc” București, Romunija
• Escola Secundária de Loulé, Loulé, Portugalska
• Agrupamento de Escolas de José Relvas - Alpiarça, Alpiarça, Portugalska
Projektni tim Srednje zdravstvene in kemijske šole
Tadeja Lamut, koordinatorica
Aktivnosti:
1. Predstavitev sodelujočih
2. Priprava logotipa
3. Izbira najboljšega logotipa med vsemi sodelujočimi šolami
4. Varnost na spletu in spletni bonton
5. Predstavitev mest in kulturne dediščine
6. Oblikovanje zbornika predstavljenih mest in znamenitosti
7. Oblikovanje kolaža in izdelovanje zastave
8. Reševanje ankete o zdravem načinu življenja
9. Priprava kuharske knjige z nacionalnimi jedmi sodelujočih šol
10. Izdelava in reševanje ankete o uporabi digitalnih pripomočkov, vplivu digitalizacije na življenje
11. Oblikovanje stripa na temo digitalizacije
12. Odkrivanje dobrega vpliva živali na naše počutje
13. Priprava napotkov za dobro počutje
14. Diseminacija
Opis dejavnosti
1. dejavnost: šest dijakinj iz K3a je pripravilo kratke predstavitve in ustvarilo svojega avatarja s programsko opremo Padelt.
Sodelujoče dijakinje: Valentina Abram, Živa Andrejaš, Veronika Gorše, Ema Ilovar, Lea Simončič, Maša Šoster.
2. in 3. dejavnost: pripravile so logotip ter sodelovale pri izbiri najboljšega logotipa vseh sodelujočih šol.
LOGO The Pearl of My Digital World is My culture izbrani logotip The pearl of my world
4.dejavnost: varnost na spletu in spletni bonton
Sodelujoči dijaki so pripravili Kahoot na temo varnost na spletu in spletni bonton. Vsi sodelujoči dijaki so igrali tole spletno igro.
- https://create.kahoot.it/share/etwinning-project-the-pearl-of-my-digital-world-is-my-culture-internet-safety/f76f3146-ca0c-455a-9a18-5d335b09a439
- https://create.kahoot.it/share/etwinning-project-the-pearl-of-my-digital-world-is-my-culture-internet-safety-ogesinin-kopyas/3e275d22-2a10-4312-b52d-12a90fdd03a0
5. in 6. dejavnost: predstavitev mest in kulturne dediščine
Dijaki so skupaj s svojimi mentorji obiskali znamenitosti mesta v katerem se nahaja njihova šola ter pripravili predstavitve. Vse skupaj smo zbrali v knjižici, ki so jo lahko ogledate na spodnji povezavi. Predstavili smo vsa sodelujoča mesta.
7. dejavnost: oblikovanje kolaža in izdelovanje zastave
Sodelujoči dijaki so pripravili zastavo projekta, ki so jo potem poslali vsem sodelujočim šolam. Na sliki so sodelujoče dijakinje K4a z mentorico.
8. dejavnost: reševanje ankete o zdravem načinu življenja
Sodelujoči dijaki so reševali anketo o zdravem načinu prehranjevanja na podlagi katere so potem izvajali dejavnosti iz točke 9.
9. dejavnost: priprava kuharske knjige z nacionalnimi jedmi sodelujočih šol
Sodelujoči dijaki so pripravili ali video ali foto reportažo priprave tradicionalnih jedi, ki so se potem združile v skupno knjižico. Knjižica je dostopna na spodnji povezavi:
10. dejavnost: izdelava in reševanje ankete o uporabi digitalnih pripomočkov, vplivu digitalizacije na življenje
Sodelujoči dijaki so reševali anketo na temo digitalizacija in vpliv le te na naše življenje.
11. dejavnost: oblikovanje stripa na temo digitalizacije
Prav tako so pripravili strip z naslovom Ali smo se že kdaj srečali?
Strip je dostopen na spodnji povezavi:
12. in 13 dejavnost: odkrivanje dobrega vpliva živali na naše počutje ter priprava napotkov za dobro počutje
Dijaki so v svojem domačem okolju preživeli čas z živalmi in potem na zoom konferenci govorili o svoji izkušnji in vplivu na njihovo počutje.
14. dejavnost: diseminacija
YouTube kanal:
Spletna stran:
V šolskem letu 2023/24 so dijaki naše šole sodelovali v projektu Let's exchange letters and clips. Dejavnosti bodo potekale od oktobra do maja in sicer v oktobru si bodo izmenjali spoznavna pisma, v decembru novoletne voščilnice, v februarju video posnetke s predstavitvijo šole ter v maju izvedli video konferenco na kateri bodo sodelovali v kvizu in klepetu ob zaključku projekta.
Prvi projekt eTwinning Penpals around Europe je bil uspešno zaključen. Dijaki Z3c so pridobili nove prijatelje s katerimi so se tekom šolskega leta 2021/ 2022 mesečno pošiljali pisma v angleškem jeziku ter tako vadili angleščino in pisanje pisem v tujem jeziku. Spoznali so kulturne značilnosti Turčije, potek pouka v njihovih šolah, tradicionalne jedi ter praznike. Tako so dodatno razširili svoja obzorja in spoznali življenje v Turčiji. Stkana poznanstva še vedno ohranjamo, tako dijaki kot učitelji.
Trajanje projekta: 1. 9. 2021 do nadaljnjega
Trajanje trenutnega projekta: 1. 9. 2022 – 24. 6. 2023 (šolsko leto 2022/2023)
Tema projekta: Fight against Prejudice
Operativno delovanje: mednarodno
Nosilec projekta: Ajda Plauštajner
Partnerske šole:
National College »Constantin Cantacuzino«, Targoviste, RomunijaOsnovna šola Josip Antun Ćolnić, Džakovo, HrvaškaOsnovna šola Svatoplukova 7, Šternberk, Češka
Aktivnosti
1. Predstavitev partnerskih šol (preko aplikacije TwinSpace)
2. Spoznavanje s temo v slovenščini in v angleščini (skupinsko delo v razredu)
3. Raziskovanje problematike diskriminacije v Sloveniji (skupinsko delo v razredu)
4. Voščilnice za partnerske šole ob novem letu
5. Primerjava primerov diskriminacije v partnerskih državah (preko Zooma v mednarodnih ekipah)
6. Rešitve (preko Zooma v mednarodnih ekipah)
7. Zaključek – izdelek
Projektni tim za SZKŠ: Ajda Plauštajner, Tadeja Lamut